Można robić wydarzenia bezpieczne dla wszystkich i ograniczające transmisję COVIDa. Wystarczy chcieć.

Open link in next tab

Jennifer Heighton (@jheighton3@zeroes.ca)

https://zeroes.ca/@jheighton3/111005070445030678

Attached: 4 images BC’s 1st #CleanAirFestival was a success! - magic show by @travisbernhardt@bird.makeup! - mask decorating! - live music by @Geoffberner! - Corsi-Rosenthal boxes for classrooms! - Postcards for a return to masks in Healthcare & clean air in schools! Wonderful to meet so many people who care for others. Thanks to sponsors @protect_bc, @SafeSchoolsBC, @donoharmbc@bird.makeup, @masks4eastvan@bird.makeup Free N95s from @vitacoreinc@bird.makeup @donatemask (free rapid tests too) #COVIDisAirborne

Jennifer Heighton (@jheighton3@zeroes.ca)
Sign in to add comment

CR-Box ftw! Chociaż na powietrzu trochę się marnują :)

Dekorowanie masek też baza. Mi się marzy Flo, Envo, albo nawt inna ale przyozdobiona

no maski flo fajnie wyglądają. Da się w ogóle je do polski zamówić jakkolwiek? Szukałum se jakichś masek też bezpiecznych/bez metalu na wypadek jakichś badań medycznych jak rezonans itp ale mam wrażenie że ciężko coś w polsce znaleźć

Jestem niemal pewien, że nie. Envo i Flo obiecywało certyfikację i wysyłkę do EU we wczesnym 2023 ale jak widać jest późny 2023 i już nic nie słychać, tylko wyszedł nowy model Envo na rynek USA i Kanada. Jest jeszcze Dentec nxmd i są fajne do dekorowania ale koszt dostawy będzie drogi bo wysyłkę do PL znalazłem tylko na bardzo zamorskich sklepach online. Do tego Nxmd są po prostu duże i trochę zbyt straszne na mój gust.

Nic lepszego nie znalazłem, ew. StealthMask z UK ale paskudne to, więc nie wiem co zrobić poza wielokrotnym nadużywaniem 3M Aura

eh szkoda. Nie chce mi sę płacić za wysyłkę nieomalże więcej niż za sam produkt.

prawdopodobnie więcej. Bardzo szukałem opcji z Dentec nxmd i cena rozkładała się mniej więcej 50/50. Policzyłem że to dużo jednorazówek, szczeólnie że i tak potem byłoby trudno zdobyć nowe filtry