E-maile, które chciał wykasować Michał Dworczyk. "Nie mam autoryzacji, żeby dzielić się tą wiedzą"

Open link in next tab

E-maile, które chciał wykasować Michał Dworczyk. "Nie mam autoryzacji, żeby dzielić się tą wiedzą"

https://wiadomosci.onet.pl/kraj/e-maile-ktore-chcial-ukryc-michal-dworczyk-nie-mam-autoryzacji/t5chw24

Z prywatnej skrzynki e-mailowej Michała Dworczyka wyciekły wiadomości dotyczące ważnych negocjacji z udziałem Tomasza Szatkowskiego, ówczesnego ambasadora RP przy NATO. Jak podaje "Gazeta Wyborcza", to m.in. tę korespondencję były szef KPRM próbował wykasować ze swojej skrzynki, zanim przekazał jej zawartość służbom specjalnym. Zarówno Dworczyk, jak i Szatkowski mieli używać prywatnych skrzynek e-mailowych, mając świadomość, że przekazują informacje niejawne.

E-maile, które chciał wykasować Michał Dworczyk. "Nie mam autoryzacji, żeby dzielić się tą wiedzą"