Vrijdagmiddag

Het is weer vrijdagmiddag, wat zijn de plannen voor het weekend? Ik zelf heb behoorlijk last van me rug dus ga het rustig aan doen.

Sign in to add comment

ik ga het hele weekend twijfelen of ik een raketje of een perenijsje neem

Gelukkig heeft het weekend 2 dagen dus je kan gewoon alle 2 doen.

Gisteren lekker uit eten geweest voor ons 6-jarig huwelijksjubileum, vanavond een optreden met m'n gospelkoor, en morgen de hele dag niks (lees: lezen en gamen). Heerlijk weekendje zo.

Sterkte met je rug! Is het permanent of iets tijdelijks?

Gefeliciteerd met jullie jubileum! Heb een hernia opgelopen na een val met de racefiets een tijdje terug, niet iets permanents dus maar zal er voorlopig nog wel last van hebben.

Dankje! :)

Succes met het herstel. Klinkt pijnlijk.

Pils!

Lekker op een strandje gelegen voor het eerst in jaren.

Keihard chillebillen, heb hard gestudeerd deze week. Lekker gamen en bier drinken!

Is je plan gelukt?

Ik zit op schema

Vrijdagavond een feestje van de Top-40 in Hilversum, zaterdag pooltoernooi en vandaag dagje camping met de kids. En tussendoor veel met Lemmy bezig...

Heerlijk hoor, een beetje in een campingstoel hangen, laptopje en bier erbij, hoppa!

Op dit tempo zal het niet snel minder werk worden. Lemmy.world gaat hard!

Tsja het meeste werk is nu om het moderation team op orde te krijgen zodat ik straks minder werk heb...

Lekker relaxen op de nieuwe tuinbank. Heerlijk!