Mam dość "nowoczesnych matek". Im więcej zna trendów, tym gorszy jej bombelek

Open link in next tab

Mam dość "nowoczesnych matek". Im więcej zna trendów, tym gorszy bombelek!

https://natemat.pl/543266,mam-dosc-nowoczesnych-matek

"Uwielbiam" dzisiejsze matki. Według nich nie można używać słowa "dyscyplina", bo "dziecko to nie zwierzę". Nie można mówić, że dziecko jest "niedobre", bo nie ma złych i dobrych dzieci, nie można stosować kar, bo z dzieckiem trzeba rozmawiać. Przeczytały wszystkie książki o wychowaniu i do swojego bombelka mówią "czuję cię, Haniu". Tymczasem Hania potrafi rzucić w nauczycielkę przedszkola krzesłem i tyle z waszego świadomego rodzicielstwa. Wychowujecie najbardziej zepsute pokolenie, jakie widział świat.

Mam dość "nowoczesnych matek". Im więcej zna trendów, tym gorszy bombelek!

Czy ktoś zajmuje się małymi dziećmi i może potwierdzić te obserwacje?